Loading...
 

Implementacja w MATLABie algorytmu solwera zmienno-kierunkowego dla problemu projekcji bitmapy

W module tym przedstawiamy kod w MATLABie obliczający L2 projekcję bitmapy, stosując izogeometryczną metodę elementów skończonych.
W szczególności kod ten posiada implementacje algorytmu solwera zmienno-kierunkowego.
Wykonanie kodu\ów możliwe jest również w darmowym środowisku Octave(external link).

Pobierz kod(external link) lub zob. Załącznik 4.

W celu uruchomienia kodów, zapisujemy je w katalogu roboczym Octave.
Ustawiamy zmienne ze ścieżką do pliku wejściowego w formacie tif
\( filename = 'C://Users/Maciej/Dropbox/bitmapa.tif' \)
następnie podajemy ilość elementów siatki w kierunku osi x i y, oraz stopnie funkcji B-spline w tych kierunkach
\( nx=4 \)
\( ny=4 \)
\( px=2 \)
\( py=2 \)
Następnie uruchamiamy pierwszą procedure
\( bitmap\_splitting(filename,nx,ny,px,py) \).
Kod po zbudowaniu układu równań i rozwiązaniu go rysuje projekcje bitmapy w otwartym okienku.

Treść zadania:
Proszę przerobić kod projekcji bitmapy tak, żeby rysował projekcje terenu.

Ostatnio zmieniona Piątek 04 z Luty, 2022 15:03:31 UTC Autor: Maciej Paszynski
Zaloguj się/Zarejestruj w OPEN AGH e-podręczniki
Czy masz już hasło?

Hasło powinno mieć przynajmniej 8 znaków, litery i cyfry oraz co najmniej jeden znak specjalny.

Przypominanie hasła

Wprowadź swój adres e-mail, abyśmy mogli przesłać Ci informację o nowym haśle.
Dziękujemy za rejestrację!
Na wskazany w rejestracji adres został wysłany e-mail z linkiem aktywacyjnym.
Wprowadzone hasło/login są błędne.